Recent Works

Lorem ipsum ex vix illud nonummy, novum tation et his. At vix scriptaset patrioque scribentur, at pro fugit erts verterem molestiae, sed et vivendo ali Lorem ipsum ex vix illud nonummy, novum tation et his. At vix scripta patrioque scribentur...

Col·laboració màster UB

Pàgina inicial/Formació Àgil feta/Col·laboració màster UB
Col·laboració màster UB 2017-02-21T14:41:29+00:00

Project Description

Què és MakeIt! Education?

FORMACIONS
ÀGILS

COL·LABORACIÓ AL MÀSTER EEATD DE LA UB

Del passat dimecres 3 de febrer al divendres 5 de febrer vam col·laborar activament amb el Màster d’Entorns d’Ensenyament i Aprenentatge amb Tecnologies Digitals, que es realitza a la Facultat d’Educació del Campus Mundet de la UB.

Va ser una col·laboració que vam fer a 11 estudiants sobre el Flipped Classroom (Classe Inversa). Alguns d’ells eren de l’àmbit de l’educació i d’altres de l’administratiu en formació d’adults i d’empreses, creant un grup heterogeni que va enriquir amb els diferents punts de vista la formació.

Destacar que els alumnes del màster no es coneixien entre ells perquè ho feien tot online, per tant, vam voler fer molta èmfasi en un joc inicial per trencar el gel i una petita presentació per saber com som i què ens agrada. Aquesta es va fer amb el Wordle i el resultat va ser aquest: Tecnologia, educació i creativitat com a paraules més utilitzades.

master1

La formació constava de les 6 fases amb les quals treballem a MakeIt! Education i que ja ens caracteritzen:

  1. Viure l’enfocament d’aprenentatge com a usuari: posant-nos a la pell de l’alumne o del client en qüestió i veient el que  senten en viure el procés d’aprenentatge amb aquest enfocament.
  2. Conèixer l’enfocament d’aprenentatge: breu explicació teòrica sobre l’enfocament d’aprenentatge per tal de tenir un cert bagatge conceptual a través d’una breu part teòrica i recolzada amb exemples sobre com es posa en pràctica en diferents contextos educatius. A més, es proporciona un maletí pedagògic amb pautes a tenir en compte per una correcta aplicació.
  3. Co-disseny de l’activitat: cada docent o professional de l’àmbit administratiu, co-dissenya una activitat o projecte pel seu context amb la nostra ajuda.
  4. Prototip de l’activitat: es crea mitjançant un procés individual o col.lectiu, en funció de cada docent.
  5. Compartir el projecte o activitat: es presenta el projecte davant de tot el grup en un màxim de 3 minuts i els diferents docents aporten idees de millora tant positives com negatives davant el projecte exposat.
  6. Feedback col·lectiu i millora del projecte propi: retorn col·lectiu per millorar l’activitat o projecte prototipat i millora del projecte personal.

master3

Per a nosaltres va ser una formació diferent perquè poques vegades ens havíem adreçat a un públic d’aquestes característiques, tot i això, destaquem molt positivament l’experiència i agraïm moltíssim la participació als assistents i sobretot a en Jordi Quintana, coordinador del màster, que ens ha donat l’oportunitat de participar-hi.

Moltes gràcies i fins la propera!

DETALLS DE LA FORMACIÓ

  • Del 03/02/2016 al 05/02/2016
  • 7 hores i mitja
  • ICE Universitat Barcelona, Campus Mundet

 

Project Details

Categories:

Project URL:

View Project

Copyright:

From Creattica